کاشی سرامیک|قیمت کاشی سرامیک|قیمت کاشی و سرامیک|فروشگاه کاشی باهر

کاشی سرامیک,قیمت کاشی سرامیک,قیمت کاشی و سرامیک,فروشگاه کاشی باهر,09122246515

{{ پیشنهاد ویژه برای سازندگان ساختمان محترم در استان تهران و کرج }}

{{ جدیدترین انواع کاشی و سرامیک - تضمین کیفیت - تضمین قیمت }}

{{ لطفا جهت مشاوره رایگان با شماره تلفن های درج شده تماس بگیرید }}

بزرگترین فروشگاه پخش کاشی سرامیک در کرج و تهران فروش عمده و جزئی
فروشگاه کاشی و سرامیک باهر با جدیدترین متدهای طراحی
0912-2246515 صفری
02633536100 - 02633535130 - 02633535340 فاکس
ورود به سایت رسمی فروشگاه باهر

09122246515 کاشی سرامیک,قیمت کاشی سرامیک,قیمت کاشی و سرامیک,فروشگاه کاشی باهر,خرید کاشی و سرامیک,قیمت کاشی سرامیک,کاشی تهران,کاشی کرج, فروش کاشی تهران,فروش کاشی کرج,فروشگاه کاشی و سرامیک باهر,www.bahertile.com , کاشی bahertile

طبقه بندی موضوعی

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مرکز کاشی و سرامیک کرج - فروشگاه کاشی و سرامیک باهر bahertile.com - مرکز پخش انواع سرامیک و کاشی در کرج و تهران - مرکز پخش کاشی در کرج فروشگاه باهر

لوکس ترین و جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک را از فروشگاه باهر bahertile بخواهید .


همراه : 09122246515
٠٢٦٣٣٥٣٦١٠٠
٠٢٦٣٣٥٣٥١٣٠
کرج، گلشهر، خیابان درختی، پلاک ۱۲۱، مرکز خرید درختی، واحد73

سایت : http://www.bahertile.com
@bahertile_com
#سرامیک
#کاشی_سرامیک
#کاشی
#کاشی_و_سرامیک
#سرامیک_کف
#قیمت_سرامیک
#طرح_سرامیک

  • علی صفری
  • ۰
  • ۰

کاشی فروشی در کرج , فروش انواع کاشی و سرامیک در مدل های مختلف جدیدترین کاشی و سرامیک سال 2017 - فروش کلی کاشی و سرامیک - پخش عمده کاشی و سرامیک در استان تهران و کرج

فروشگاه کاشی و سرامیک باهر ::: پخش انواع کاشی و سرامیک لوکس و مدرن - جدیدترین مدل کاشی و سرامیک را از فروشگاه کاشی و سرامیک باهر بخواهید :::


همراه : 09122246515
٠٢٦٣٣٥٣٦١٠٠
٠٢٦٣٣٥٣٥١٣٠
کرج، گلشهر، خیابان درختی، پلاک ۱۲۱، مرکز خرید درختی، واحد

آدرس گوگل پلاس کاشی و سرامیک : google plus
https://plus.google.com/116501557412886369911

کاشی bahertile - سرامیک bahertile - سرامیک کرج bahertile - کاشی در کرج bahertile -


  • علی صفری
  • ۰
  • ۰

شهر کاشی کرج 09122246515

مرکز پخش بهترین و لوکس ترین کاشی و سرامیک جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک در کرج و استان تهران

زمانیکه در بازار برای تهیه اقلام ساختمانی بهداشتی نظیر روشویی به جستجو می پردازید با عناوین مختلفی از آن ها روبه رو می شوید. اما آیا شما اطلاعات کافی در این زمینه دارید؟ آیا می دانید و برای خرید روشویی در کرج و بهترین و معتبرترین تولید کننده این مصالح پر مصرف چه کسی و یا چه برندی است؟ و نیز بهترین انتخاب در بین اشکال مختلف از این اقلام بهداشتی ساختمانی کدام است؟

 

http://onlinewiki.blog9.ir https://wikisara.viblog.ir http://wikiland.najiblog.ir http://wiki4u.monoblog.ir http://hamidwr.tatblog.ir

  • علی صفری
  • ۰
  • ۰

کاشی و سرامیک در کرج همراه با فروشگاه ( کاشی و سرامیک باهر )

پخش انواع سرامیک و کاشی در کرج و تهران

فروش کلی کاشی و سرامیک ویژه سازندگان محترم در استان تهران و کرج

همراه : 09122246515
٠٢٦٣٣٥٣٦١٠٠
٠٢٦٣٣٥٣٥١٣٠
کرج، گلشهر، خیابان درختی، پلاک ۱۲۱، مرکز خرید درختی، واحد ۷۳

  • علی صفری
  • ۰
  • ۰

مرکز پخش کاشی و سرامیک

فروشگاه باهر در کرج مرکز پخش کاشی و سرامیک می باشد .

انواع کاشی و سرامیک در مدل های متنوع و جدید . انواع کاشی در رنگ های مختلف .

bahertile کاشی - آدرس سایت مرکز پخش سرامیک در کرج http://www.bahertile.com

همراه : 09122246515
٠٢٦٣٣٥٣٦١٠٠
٠٢٦٣٣٥٣٥١٣٠
کرج، گلشهر، خیابان درختی، پلاک ۱۲۱، مرکز خرید درختی، واحد 73

  • علی صفری
  • ۰
  • ۰

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی در مذل های مختلف با طرح های مختلف می باشد . لوکس ترین مدل کاشی را از فروشگاه کاشی و سرامیک باهر بخواهید .

پخش عمده و جزئی کاشی و سرامیک در کرج و تهران تماس بگیرید :
همراه : 09122246515
٠٢٦٣٣٥٣٦١٠٠
٠٢٦٣٣٥٣٥١٣٠
کرج، گلشهر، خیابان درختی، پلاک ۱۲۱، مرکز خرید درختی، واحد

 

اکنون که قبلاً در مورد سبک آشپزخانه مورد نظر خود تصمیم گرفته اید، باید به نوع سینک مورد نیاز در فضای خود نیز بپردازید. با این حال، انتخاب صحیح سینک آشپزخانه آنقدرها هم که اکثر مردم فکر می کنند آسان نیست. شما باید از میان گزینه های متعدد موجود عبور کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده می کند. به یاد داشته باشید، سینک های آشپزخانه در مقایسه با سینک های دیگر در خانه، فعالیت های زیادی را انجام می دهند. بنابراین، آنها نه تنها باید ظاهر خوبی داشته باشند، بلکه باید کارایی شما را نیز به همراه داشته باشند.

 

کاشی و سرامیک کاشی چینی و سرامیک هر دو بخشی از دسته بزرگ‌تر کاشی‌هایی هستند که عموماً می‌توان آن‌ها را سرامیک نامید - دسته‌ای که شامل تمام کاشی‌های سفت و سختی است که از خاک رس طبیعی شکل گرفته و در اثر حرارت سخت شده‌اند. با این حال، در صنعت کاشی مدرن، کاشی‌های چینی دسته‌بندی خاص خود را اشغال می‌کنند که در آنجا اختصاص داده می‌شوند زیرا دارای مشخصات خاصی هستند.
چینی در مقابل کاشی و سرامیک: تفاوت های عمده

با توجه به شورای کاشی آمریکای شمالی، گروه صنعتی که تصمیم می گیرد کاشی چینی یا سرامیک باشد، همه چیز به این نتیجه می رسد که آیا کاشی می تواند مجموعه ای از معیارهای جذب آب بسیار کنترل شده را برآورده کند. هر دو کاشی و سرامیک و کاشی چینی معمولاً لعاب سطحی دارند که تشخیص آنها را از یکدیگر سخت می کند.
تصویر کاشی چینی در مقابل کاشی و سرامیک

صنوبر / نوشا اشجعی
کاشی چینی

کاشی چینی دارای نرخ جذب آب 0.5 درصد یا کمتر است که توسط بخش C373 انجمن آزمایش و مواد آمریکا (ASTM) تعریف شده است. برای آزمایش، ابتدا کاشی پخته شده را وزن می کنند، سپس آن را به مدت پنج ساعت می جوشانند و به مدت 24 ساعت در آب می گذارند. سپس دوباره وزن می شود. اگر وزن کاشی در اثر جذب آب به سطح آن کمتر از نیم درصد بیشتر باشد، چینی غیر قابل نفوذ در نظر گرفته می شود.

برای دستیابی به این چگالی، از مخلوط خاک رس کائولن استفاده می شود که نسبت به اکثر خاک های سرامیکی ریزتر و خالص تر است. معمولاً حاوی سطوح قابل توجهی از کوارتز و فلدسپات مخلوط شده است. کاشی‌های چینی در دماهای بین 2200 تا 2500 درجه فارنهایت پخته می‌شوند. برای مصرف کننده، به طور کلی کافی است که بگوییم پرسلن یک کاشی متراکم، دانه ریز و صاف است که نسبت به کاشی و سرامیک معمولی در برابر آب نفوذ ناپذیر است.

کاشی های چینی معمولاً لعاب سطحی را دریافت می کنند - پوششی از مواد شیشه ای مایع - در حالی که برخی از اشکال کاشی و سرامیک بدون لعاب باقی می مانند. به عنوان یک قاعده کاشی چینی نسبت به کاشی و سرامیک نفوذ ناپذیرتر است و بنابراین در معرض نفوذ آب کمتری است.
کاشی چینی
مارگو کاوین / صنوبر
کاشی سرامیک

کاشی که به عنوان سرامیک تعریف می شود از خاک رس درشت تر با نسبت کمتری از خاک رس کائولن استفاده می کند و به طور کلی فاقد برخی از افزودنی های مورد استفاده در خاک رس چینی است. کاشی و سرامیک در دماهای پایین تر پخته می شود، معمولاً حدود 1800 تا 2000 درجه فارنهایت. کاشی و سرامیک می تواند کمی بیشتر از کاشی چینی در معرض نفوذ آب باشد، اگرچه اگر کاشی و سرامیک لعاب دار باشد این تفاوت ها نسبتاً ناچیز است.
کاشی سرامیک
مارگو کاوین / صنوبر
  کاشی و سرامیک کاشی چینی
ترکیب  خشت درشت خاک رس کائولن خوب
جذب آب بیش از 0.5 درصد 0.5 درصد یا کمتر
هزینه هر فوت مربع .50 تا 35 دلار 33 تا 65 دلار برای هر فوت مربع است
استفاده معمولی کف و دیوارهای داخلی کف و دیوارهای داخلی و خارجی (در آب و هوای معتدل)
سختی نرم تر از چینی سخت تر، شکننده تر از سرامیک
مقاومت در برابر آب خوب عالی
ظاهر

کاشی و سرامیک و پرسلن هر دو اغلب با پوشش سطحی لعابدار تولید می شوند و در یک نگاه ممکن است غیر قابل تشخیص باشند.
کاشی چینی

یکی از نوآوری‌های اخیر کاشی‌های چینی، توانایی ساخت آن‌ها به گونه‌ای شبیه به مواد مختلف است. کاشی های چینی در دسترس هستند که به طور قابل توجهی در تقلید از سنگ های طبیعی مانند سنگ مرمر یا حتی دانه های چوب خوب هستند. این امر کاشی چینی را به انتخابی عالی تبدیل می‌کند که می‌خواهید ظاهر چوب را بدون آسیب‌پذیری چوب در برابر آب داشته باشید.
کاشی سرامیک

بیشتر کاشی‌های سرامیکی که به عنوان چینی طبقه‌بندی نمی‌شوند، یک رنگ ثابت هستند، اما شبیه‌سازی‌هایی از دانه‌های چوب یا سنگ طبیعی هنوز در کاشی و سرامیک یافت می‌شود.
بهترین برای ظاهر: کاشی چینی

کاشی چینی از نظر ظاهری دارای لبه‌هایی است، به این دلیل ساده که در رنگ‌ها، نقش‌ها و پوشش‌های سطح بیشتری موجود است.
مقاومت در برابر آب و حرارت

سرامیک و چینی هر دو مقاومت بسیار خوبی در برابر گرما دارند و گاهی اوقات روی کانترها استفاده می شوند.
کاشی چینی

کاشی چینی متراکم تر، سنگین تر و در برابر آب نفوذناپذیرتر است و بنابراین انتخاب بهتری نسبت به کاشی های سرامیکی برای مکان های بیرونی است، اگرچه استفاده در فضای باز فقط در آب و هوای معتدل توصیه می شود. کاشی چینی مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت دارد و آن را به انتخاب خوبی برای سطوح میز تبدیل می کند.
کاشی سرامیک

کاشی و سرامیک تا حدودی در برابر نفوذ رطوبت حساس تر است، اگرچه اگر کاشی لعاب دار باشد، تفاوت ها حداقل است. تا زمانی که صورت کاشی و سرامیک لعاب دار و در شرایط خوبی باشد، صورت در برابر آب مقاومت می کند.

قسمت‌های بدون لعاب پشت یا کنار کاشی در برابر آب مقاومت نمی‌کنند. کف کاشی و سرامیک که در ملات نازک تعبیه شده است معمولاً با آب تماس نخواهد داشت. به طور مشابه، کناره های کاشی که با دوغاب پر شده اند، نباید نفوذ آب را تجربه کنند.

کاشی و سرامیک مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت دارد و آن را به انتخاب خوبی برای کانترها تبدیل می کند.
بهترین برای مقاومت در برابر آب و حرارت: کاشی چینی

پرسلن مقاومت کمی در برابر آب دارد و استفاده از آن را در مکان های بیرونی در مناطق با آب و هوای معتدل امکان پذیر می کند. کاشی و سرامیک به طور کلی توصیه نمی شود

مکان های بیرونی در هر محیطی
مراقبت و نظافت
کاشی چینی

کاشی چینی به راحتی با تمیز کردن مرطوب با محلول ملایم صابون آب تمیز می شود. دوغاب سیمانی که درزهای بین کاشی ها را پر می کند باید به طور دوره ای آب بندی شود تا از لکه و کپک محافظت شود.
کاشی سرامیک

کاشی و سرامیک همان نیازهای مراقبت و تمیزکاری کاشی و سرامیک را دارد - شستشوی معمولی مرطوب و آب بندی درزهای دوغاب.
بهترین برای مراقبت و تمیز کردن: گره خورده

کاشی چینی و سرامیک نیازهای یکسانی برای مراقبت و نظافت دارند.
لوازم نظافت کاشی کف
مارگو کاوین / صنوبر
دوام و نگهداری
کاشی چینی

خاک رس های چینی متراکم تر و در نتیجه کمتر متخلخل از خاک های سرامیکی هستند. این امر کاشی چینی را نسبت به کاشی و سرامیک سخت تر و در برابر رطوبت غیر قابل نفوذ تر می کند. با توجه به ترکیب بدنه آن، از کاشی و سرامیک بادوام تر و برای استفاده های سنگین مناسب تر است. یک کاشی چینی را تراشه کنید و رنگ آن تا آخر ادامه پیدا کند. در نتیجه، آسیب تقریبا نامرئی است. پرسلن یک ماده آسان برای نگهداری است و فقط نیاز به آب بندی دوره ای خطوط دوغاب دارد.
کاشی سرامیک

یک کاشی سرامیکی را تراشه کنید و رنگ متفاوتی در زیر لعاب بالایی پیدا کنید، به این معنی که احتمالاً براده ها کاملاً قابل مشاهده هستند. خاک رس مورد استفاده برای کاشی و سرامیک نسبت به خاک رس چینی چگالی کمتری دارد، به این معنی که کاشی های سرامیکی تا حدودی بیشتر در معرض ترک خوردن و شکستن هستند. کاشی‌های سرامیکی بدون لعاب ممکن است نیاز به درزگیرهایی داشته باشند که روی کل کاشی اعمال شود، نه فقط خطوط دوغاب.
بهترین برای دوام و نگهداری: کاشی چینی

کاشی‌های چینی به‌عنوان یک ماده سخت‌تر که رنگ ثابت‌تری دارد، قوی‌تر و بادوام‌تر هستند و تراشه‌ها کمتر دیده می‌شوند.
نصب و راه اندازی

هر دو شکل کفپوش کاشی با استفاده از روش های مشابه نصب می شوند. کاشی ها با استفاده از چسب نازک بر پایه ملات به لایه زیرین تخته سیمانی چسبانده می شوند. هنگامی که کاشی ها سفت شدند، درزهای بین کاشی ها با دوغاب پایه ملات پر می شود که پس از خشک شدن در برابر رطوبت مهر و موم می شود. تفاوت های جزئی در نحوه کار با کاشی و سرامیک و کاشی چینی بر اساس تراکم متفاوت آنها وجود دارد.
کاشی چینی

کاشی چینی کمی شکننده‌تر است و ممکن است برای برش مناسب نیاز به دست با تجربه یک کاشی‌ساز حرفه‌ای داشته باشد. اره کاشی مرطوب ابزار توصیه شده برای برش پرسلن است، در حالی که یک کاتر ارزان قیمت معمولاً با کاشی و سرامیک به خوبی کار می کند.
کاشی سرامیک

در حالی که کاشی و سرامیک نسبت به کاشی چینی چگالی کمتری دارد و در نتیجه دوام کمتری دارد، همچنین برای صاحبان خانه‌هایی که خودشان آن‌ها را انجام می‌دهند، می‌توانند به‌طور دستی، با اره کاشی مرطوب یا با برش کاشی ضربه‌ای، برش را آسان‌تر کنند.
بهترین برای نصب: کاشی و سرامیک

اگرچه تکنیک ها بسیار مشابه هستند، کاشی و سرامیک نصب آن کمی آسان تر است، زیرا ماده نرم تری است که برش آن آسان تر است. به طور کلی، صاحبان خانه هایی که کاشی های خود را نصب می کنند، تفاوت کمی بین کاشی های سرامیکی و چینی از نظر سهولت نصب پیدا می کنند.
هزینه
کاشی چینی

ساخت پرسلن نسبت به کاشی و سرامیک گران‌تر است و در نتیجه قیمت‌های خرده‌فروشی بالاتری دارد. کاشی های چینی از حدود 3 دلار در هر فوت مربع شروع می شود و تا 35 دلار در هر فوت مربع ادامه می یابد.
کاشی سرامیک

با وجود همه عوامل دیگر، کاشی و سرامیک ارزان تر از کاشی چینی است. کاشی و سرامیک به طور متوسط ​​حدود 60 تا 70 درصد هزینه کاشی چینی را مصرف می کند. سرامیک را می توان با قیمتی کمتر از 50 دلار در هر فوت مربع یا تا 35 دلار در هر فوت مربع خریداری کرد. همچنین راه هایی برای پرداخت کمتر برای کاشی آنلاین وجود دارد.
بهترین هزینه: کاشی و سرامیک

به عنوان یک دسته کلی، کاشی و سرامیک ارزان تر از اکثر کاشی های چینی است. اما قیمت‌های بسیار زیادی برای هر دو نوع کاشی وجود دارد. توجه داشته باشید که کاشی های با کیفیت بسیار بالا برای سرامیک و چینی قیمت تقریباً یکسانی دارند.
طول عمر

کاشی های سرامیکی و چینی هر دو مصالح ساختمانی بسیار بادوام هستند، به شرطی که به خوبی از آنها مراقبت شود. صاحبان خانه تفاوت قابل توجهی بین کاشی چینی و سرامیک از نظر طول عمر پیدا نمی کنند.
کاشی چینی

کاشی چینی ماده سخت تری است و سایش بهتری نسبت به کاشی و سرامیک دارد، اما سختی آن نیز می تواند آن را مستعد ترک خوردن در اثر جابجایی سازه در ساختمان کند.
کاشی سرامیک

بر اساس برخی برآوردها، اگر دوغاب به درستی نگهداری شود و به طور منظم آب بندی شود، کف کاشی و سرامیک می تواند از 75 تا 100 سال دوام بیاورد. در حالی که از نظر تئوری نرم تر است و به اندازه کاشی چینی سائیده نمی شود، همچنین به دلیل جابجایی ساختار تا حدودی بهتر از کاشی چینی تمایل به ترک خوردگی دارد.
بهترین برای طول عمر: گره خورده

هر دو ماده در صورت نگهداری مناسب می توانند سطوحی مادام العمر باشند.
حکم

در انتخاب کاشی و سرامیک یا کاشی چینی برنده مشخصی وجود ندارد. هر دو مصالح ساختمانی مشابهی هستند و اکثر فرم ها به همان اندازه به عنوان مواد کفپوش، پوشش دیوار یا سطح میز مناسب هستند.

در حالی که باید مطمئن شوید که کاشی برای استفاده رتبه بندی شده است (کاشی های دارای رتبه بندی برای استفاده در کف معمولاً ضخیم تر هستند و محصول مشخص می کند که این یک استفاده مجاز است)، انتخاب شما از ce

  • علی صفری
  • ۰
  • ۰

مدل کاشی و سرامیک

انواع مدل های کاشی و سرامیک را می توانید در فروشگاه کاشی و سرامیک باهر ملاحظه نمایید . مدل های کاشی و سرامیک باهر جدیدترین و لوکس ترین و بروزترین نوع کاشی در ایران می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدل کاشی و قیمت کاشی فروش کاشی جزئی و کلی فروش عمده کاشی با تلفن های زیر تماس بگیرید .

با تشکر

همراه : 09122246515
٠٢٦٣٣٥٣٦١٠٠
٠٢٦٣٣٥٣٥١٣٠
کرج، گلشهر، خیابان درختی، پلاک ۱۲۱، مرکز خرید درختی، واحد ۷۳



  • علی صفری
  • ۰
  • ۰

قیمت کاشی و سرامیک را از فروشگاه باهر بخواهید .

فروشگاه کاشی و سرامیک باهر

مدل کاشی بیبیوس از جنس کاشی است. لعابی براق دارد و برای استفاده در فضاهای داخلی مناسب است.

پخش عمده کاشی و سرامیک در کرج و تهران تماس بگیرید :
همراه : 09122246515
٠٢٦٣٣٥٣٦١٠٠
٠٢٦٣٣٥٣٥١٣٠
کرج، گلشهر، خیابان درختی، پلاک ۱۲۱، مرکز خرید درختی، واحد ۷۳

آدرس سایت : http://www.bahertile.com

آدرس اینستاگرام : https://www.instagram.com/bahertile_com

آدرس یوتوب : https://www.youtube.com/channel/UCpHNv2QoK2O3ktYB0qOKPKA

آدرس آپارات : https://www.aparat.com/bahertile

آدرس تویتتر : https://twitter.com/bahertile

آدرس : https://www.ok.ru/baher.tile

آدرس وب لاگ : http://bahertile.blog.ir

مدل کاشی و سرامیک
کاشی و سرامیک یزد
کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی
کاشی تبریز
کاشی و سرامیک تبریز
مدل کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی
چسب کاشی و سرامیک
انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

کاشی

  • علی صفری
  • ۰
  • ۰

قیمت کاشی سرامیک

فروشگاه کاشی و سرامیک باهر

فروش ویژه کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک در طرح ها و رنگ ها و مدل های مختلف

فروش عمده کاشی در کرج

فروش کاشی در تهران

مرکز پخش کاشی کرج

پخش عمده کاشی و سرامیک در کرج و تهران تماس بگیرید :
همراه : 09122246515
٠٢٦٣٣٥٣٦١٠٠
٠٢٦٣٣٥٣٥١٣٠
کرج، گلشهر، خیابان درختی، پلاک ۱۲۱، مرکز خرید درختی، واحد ۷۳

آدرس سایت : http://www.bahertile.com

آدرس اینستاگرام : https://www.instagram.com/bahertile_com

آدرس یوتوب : https://www.youtube.com/channel/UCpHNv2QoK2O3ktYB0qOKPKA

آدرس آپارات : https://www.aparat.com/bahertile

آدرس تویتتر : https://twitter.com/bahertile

آدرس : https://www.ok.ru/baher.tile

آدرس وب لاگ : http://bahertile.blog.ir
قیمت کاشی سرامیک


  • علی صفری