کاشی سرامیک|قیمت کاشی سرامیک|قیمت کاشی و سرامیک|فروشگاه کاشی باهر

کاشی سرامیک,قیمت کاشی سرامیک,قیمت کاشی و سرامیک,فروشگاه کاشی باهر,09122246515

{{ پیشنهاد ویژه برای سازندگان ساختمان محترم در استان تهران و کرج }}

{{ جدیدترین انواع کاشی و سرامیک - تضمین کیفیت - تضمین قیمت }}

{{ لطفا جهت مشاوره رایگان با شماره تلفن های درج شده تماس بگیرید }}

بزرگترین فروشگاه پخش کاشی سرامیک در کرج و تهران فروش عمده و جزئی
فروشگاه کاشی و سرامیک باهر با جدیدترین متدهای طراحی
0912-2246515 صفری
02633536100 - 02633535130 - 02633535340 فاکس
ورود به سایت رسمی فروشگاه باهر

09122246515 کاشی سرامیک,قیمت کاشی سرامیک,قیمت کاشی و سرامیک,فروشگاه کاشی باهر,خرید کاشی و سرامیک,قیمت کاشی سرامیک,کاشی تهران,کاشی کرج, فروش کاشی تهران,فروش کاشی کرج,فروشگاه کاشی و سرامیک باهر,www.bahertile.com , کاشی bahertile

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

از آنجایی که در عصر جدید، تبلیغات نوین در اینترنت انجام می گیرد، بخشی از این بازاریابی مربوط به سایت های آگهی می شود. اکثر سایت های آگهی قابلیت آگهی رایگان را نیز دارند که درج آن اصطلاحاً از هیچی بهتر است. اما با درج آگهی ویژه در این سایت ها می توان، هم برای سایت خودمان با توجه به امکان درج لینک، بازدید فراهم کنیم و رتبه ی سایت را در موتورهای جستجو بالا ببریم (یکی از روش های سئو) و هم به طور مستقیم محصول خود را تبلیغ کرده ایم. برخی از این سایت ها را معرفی می کنیم:

1- آگهی روز https://agahiroz.com

درج آگهی رایگان — ثبت آگهی رایگان — در سایت های معتبر آگهی روز — سایت نیازمندیها — کسب و کار — درج آگهی کاملا رایگان

2- سایت خرید و فروش شیپور sheypoor.com

سایت شیپور نیز مانند سایت دیوار یک سایت خرید و فروش کالا و خدمات می باشد که خریدار و فروشنده را بدون واسطه به یکدیگر متصل می کند. رتبه الکسای جهانی آن ۱۸۰۷ می باشد و رتبه الکسای ایران ۴۳ است که بعد از سایت دیوار در مقام دوم قرار دارد.

3- سایت iran-tejarat.com

یکی دیگر از سایت های برتر آگهی و نیازمندی با رتبه ی بالا است که رتبه جهانی آن ۱۰۳۱۹ و رتبه داخل ایران آن ۲۵۵ کشوری است. سایت هایی که مشابه این سایت از نظر مخاطب است عبارتند از: سایت ایستگاه، نیاز روز، سایت “رایگان بفروش” (sellfree)، دیوار و شیپور

4- سایت niazerooz.com

یکی از سایت های آگهی رتبه بالا در ایران با بازدید کشوری ۱۶۱. این سایت دارای قابلیت جستجوی کالا و خدمات تا حد شهر و استان را دارد و مانند سایت های دیوار و “رایگان بفروش” دارای جستجوی محلی تا حد فوق الذکر می باشد.

5- سایت ایستگاه istghah.com

این سایت آگهی که در ایران بسیار شناخته شده است دارای رتبه جهانی ۱۲۵۸۲ و رتبه کشوری ۳۱۲ در ایران است. تنها تفاوت آن این است که آگهی های ویژه در این سایت برحسب افزایش توان مورد بازدید بیشتری نسبت به آگهی های رایگان قرار می گیرد. هر چه توان انتخابی توسط کاربر بیشتر باشد، آگهی مورد نظر بالاتر قرار خواهد گرفت و بازدید بیشتری خواهد داشت.

6- از سایت های دیگر می توان به aftabir.com اشاره کرد

از جمله سایت های آگهی و نیازمندی معروف و پر بازدید در ایران که خیلی خوب برای موتورهای جستجو بهینه شده است. رتبه ی جهانی آن 8783 و رتبه داخلی 221 را داراست. دارای آگهی رایگان و پلان های مختلف آگهی ویژه با قیمت های مختلف است.

7- سایت نیازمندی niazpardaz.com

سایت نیازمندی های مختلف در ایران با رتبه ۴۰۰۰۰ جهانی و رتبه داخلی ایران ۱۰۳۷ است. بیشترین بازدید کنندگان آن از کشور ایران و آمریکا می باشد.

8- سایت locopoc.ir

یک سایت با دامنه اختصاصی ایران با رتبه جهانی ۴۱۸۲۸ و رتبه ایران ۱۰۵۰ که دارای دسته بندی و زیر دسته بندی کالا و خدمات مختلف است. قابلیت انتخاب و فیلتریگ شهرهای مهم ایران را داراست. قابلیت آگهی فوری را نیز دارد که مشابه برخی آگهی های ویژه سایر سایت ها است.

9- ثبت نیازمندی رایگان و آگهی رایگان فری تاپ freetop.ir

یکی دیگر از سایت های پربازدید که آینده ای بسیار روشن دارد. این سایت تبلیغ اینترنتی رایگان دارای رنک جهانی ۲۹۳۳۷۳ می باشد و رتبه الکسای داخل ایران آن ۶۱۰۴ می باشد که به سرعت در حال پیشرفت است.

دارای دسته بندی آگهی ها و تبلیغات بر طبق دسته بندی روزنامه همشهری می باشد. این سایت یکی از سایتهایی است که از نظر بازدید طی سالهای اخیر رشد بسزا و چشمگیری داشته است.

سایت آگهی رایگان فری تاپ دارای سیستم جستجو بر حسب کلمه کلیدی، شهر و دسته بندی سایت می باشد.

10- سایت “رایگان بفروش” sellfree.ir

این سایت نیز که توسط یکی از شرکت های طراحی سایت بسیار قوی ایران طراحی شده است، چندین امکان را در خود دارد. بسیاری از مشاغل، امروزه نیاز به داشتن فروشگاه اینترنتی دارند که یکی از قابلیت های مهم این سایت برای صاحبان مشاغل، ارائه ی فروشگاه اینترنتی رایگان است. همچنین امکانات سایت های دیوار و برخی امکانات سایت دیجی کالا را نیز دارد تا قابلیت های چند سایت را در خود به صورت یکجا ارائه دهد. به طور خلاصه برخی از امکانات این سایت عبارتند از: درج آگهی رایگان و ویژه، ساخت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان، خرید و فروش کالاهای دسته دوم توسط مردم، بازاریابی اینترنتی، آگهی استخدام و …

  • علی صفری