کاشی سرامیک|قیمت کاشی سرامیک|قیمت کاشی و سرامیک|فروشگاه کاشی باهر

کاشی سرامیک,قیمت کاشی سرامیک,قیمت کاشی و سرامیک,فروشگاه کاشی باهر,09122246515

{{ پیشنهاد ویژه برای سازندگان ساختمان محترم در استان تهران و کرج }}

{{ جدیدترین انواع کاشی و سرامیک - تضمین کیفیت - تضمین قیمت }}

{{ لطفا جهت مشاوره رایگان با شماره تلفن های درج شده تماس بگیرید }}

بزرگترین فروشگاه پخش کاشی سرامیک در کرج و تهران فروش عمده و جزئی
فروشگاه کاشی و سرامیک باهر با جدیدترین متدهای طراحی
0912-2246515 صفری
02633536100 - 02633535130 - 02633535340 فاکس
ورود به سایت رسمی فروشگاه باهر

09122246515 کاشی سرامیک,قیمت کاشی سرامیک,قیمت کاشی و سرامیک,فروشگاه کاشی باهر,خرید کاشی و سرامیک,قیمت کاشی سرامیک,کاشی تهران,کاشی کرج, فروش کاشی تهران,فروش کاشی کرج,فروشگاه کاشی و سرامیک باهر,www.bahertile.com , کاشی bahertile

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

هنگام انتخاب متریال برای سینک آشپزخانه، سرامیک یک انتخاب خوب و همه کاره است که می تواند با بسیاری از میزهای کار مانند چوب، شیشه یا گرانیت ترکیب شود. زمانی که به سبک پیشخدمت یا بلفاست در نظر گرفته می‌شد، می‌توانید سینک‌های داخلی و زیر سواری مدرن را در طرح‌های بسیار متنوع و همچنین سبک‌های سنتی‌تر پیشخدمت و خانه‌های مزرعه دریافت کنید. بسیاری از مردم نمی دانند که سرامیک یک محصول طبیعی است که از مواد اولیه در دسترس مانند خاک رس، کائولن، کوارتز و فلدسپات ساخته شده است. جهت خرید روشویی سرامیکی به این لینک مراجعه کنید و این بدان معناست که سینک های سرامیکی هم در تولید و هم در دفع، سایش سخت، سخت و سازگار با محیط زیست هستند.
لعاب روی سینک های سرامیکی یک روکش یکپارچه بسیار صاف را تضمین می کند که از چسبیدن رسوبات آهک و کثیفی به خود جلوگیری می کند و تمیز نگه داشتن آنها را آسان می کند. این همچنین از لکه دار شدن یا لکه دار شدن سرامیک توسط غذایی که تهیه می کنید جلوگیری می کند و مزایا و معایب روشویی سرامیکی بخوانید!
با توجه به سطح بسیار صاف، میکروب ها تمایلی به زندگی روی سرامیک ندارند و هیچ گونه فرورفتگی، خراش و غیره برای مخفی شدن در آن وجود ندارد. این باعث می شود سینک سرامیکی نیز بسیار بهداشتی باشد. سرامیک ماده ای بسیار سخت و بادوام است که خراشیده نمی شود و لک نمی شود و هیچ نگرانی از بابت فرورفتگی وجود ندارد. سینک های سرامیکی همچنین می توانند دمای بسیار بالایی را تحمل کنند، بنابراین نیازی نیست نگران ریختن آب جوش روی آنها باشید و در برابر مواد شیمیایی مقاوم هستند، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد دور نگه داشتن محصولات پاک کننده خانگی از آنها نیست. سینک های سرامیکی در رنگ های مختلفی مانند سفید، شاه بلوطی و مشکی وجود دارند و به دلیل داشتن رنگ ثابت به مرور زمان از بین نمی روند.

این مطلب را نیز بخوانید ! راهنمای خرید روشویی سرامیکی

  • ۰۱/۰۹/۱۷
  • علی صفری