کاشی سرامیک|قیمت کاشی سرامیک|قیمت کاشی و سرامیک|فروشگاه کاشی باهر

کاشی سرامیک,قیمت کاشی سرامیک,قیمت کاشی و سرامیک,فروشگاه کاشی باهر,09122246515

{{ پیشنهاد ویژه برای سازندگان ساختمان محترم در استان تهران و کرج }}

{{ جدیدترین انواع کاشی و سرامیک - تضمین کیفیت - تضمین قیمت }}

{{ لطفا جهت مشاوره رایگان با شماره تلفن های درج شده تماس بگیرید }}

بزرگترین فروشگاه پخش کاشی سرامیک در کرج و تهران فروش عمده و جزئی
فروشگاه کاشی و سرامیک باهر با جدیدترین متدهای طراحی
0912-2246515 صفری
02633536100 - 02633535130 - 02633535340 فاکس
ورود به سایت رسمی فروشگاه باهر

09122246515 کاشی سرامیک,قیمت کاشی سرامیک,قیمت کاشی و سرامیک,فروشگاه کاشی باهر,خرید کاشی و سرامیک,قیمت کاشی سرامیک,کاشی تهران,کاشی کرج, فروش کاشی تهران,فروش کاشی کرج,فروشگاه کاشی و سرامیک باهر,www.bahertile.com , کاشی bahertile

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

روشویی‌های سرامیکی یکی از بهترین انواع روشویی از نظر کیفیت بالا، ظاهر لوکس و قیمت به صرفه می‌باشند. البته لازم به ذکر است که کیفیت این روشویی‌ها در بازار متفاوت بوده و بر اساس کیفیت است که قیمت آن‌ها مشخص می‌شود.

فروشگاه باهِر، بزرگترین و مجرب‌ترین تولیدکننده‌ی روشویی در استان البرز است که پخش به صورت تک و عمده در سراسر کشور دارد. خرید روشویی در کرج به صورت حضوری می‌باشد و مشتریان عزیز برای خرید حضوری می‌توانند از شعبه گوهردشت ما بازدید نمایند.

 

فروش روشویی در کرج

 
کیفیت روشویی سرامیکی

فروشگاه باهِر برای ساخت روشویی از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال‌ها استفاده می‌کند. نحوه‌ی تولید روشویی‌های ما با تمامی تولیدی‌های دیگر متفاوت بوده و همین امر، یکی از دلایل کیفیت بالای روشویی‌های ماست. زیرکار تمامی روشویی‌های سرامیکی باهِر، دارای استراکچر فلزی می‌باشد.چسب‌های سرامیک‌ها دستساز هستند و در برابر آب و رطوبت صدرصد مقاومت دارند. سرامیک روشویی‌ها، سرامیک‌های پرسلانی از برندهای مطرح با لعاب و کیفیت عالی است. ما دوام بالای روشویی‌ها را به شما ضمانت می‌دهیم.
لیست قیمت روشویی‌ها

قیمت روشویی‌های باهِر، با توجه به ابعاد و مدل خاص آن متفاوت است. شروع قیمت روشویی‌ها از 2.500.000 تومان می‌باشد. برای دریافت کاتالوگ نمونه کارها و لیست قیمت مصرف کننده و همکار، فقط کافی‌ست در واتساپ به این شماره برای ما پیام بگذارید—->  09122246515
 

همچنین اگر سایز و مدل خاصی از روشویی را مدنظر دارید، برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت قیمت آن به شما اعلام گردد.

 

فروش روشویی سرامیکی در کرج

 
نحوه خرید روشویی

فروش روشویی در کرج به صورت حضوری و هم‌چنین آنلاین می‌باشد. مشتریان عزیز که ساکن تهران و کرج هستند، می‌توانند قبل از ثبت سفارش از نمایشگاه ما و همینطور کارگاه تولیدی ما دیدن کنند.

اگر هم ساکن شهرهای دیگری هستید، جای نگرانی نیست! چرا که ما ارسال روشویی به سراسر کشور داریم و بنا به درخواست مشتریان عزیز، روشویی‌ها به همراه تیپاکس، وانت و یا اتوبوس به شهر شما ارسال می‌شوند.

 

فروش روشویی آنلاین

ما مفتخریم که سال‌هاست برترین سازندگان از سراسر ایران، ما را انتخاب می‌کنند. مشتریان عزیز می‌توانند جهت سفارش روشویی، مدل و ابعاد موردنظر خود را برای ما ارسال کنند تا طی چند روز، روشویی موردنظر شما ساخته شود و هر شهری از ایران که باشید، برایتان ارسال خواهد شد.

ممنون از این که در این مطلب با ما همراه بودید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و از طریق راه‌های زیر، با ما در ارتباط باشید.

واتساپ و تماس: 09122246515     آی‌دی اینستاگرام و یوتیوب: bahertile_com        سایت:

  • ۰۱/۰۹/۰۷
  • علی صفری