کاشی سرامیک|قیمت کاشی سرامیک|قیمت کاشی و سرامیک|فروشگاه کاشی باهر

کاشی سرامیک,قیمت کاشی سرامیک,قیمت کاشی و سرامیک,فروشگاه کاشی باهر,09122246515

{{ پیشنهاد ویژه برای سازندگان ساختمان محترم در استان تهران و کرج }}

{{ جدیدترین انواع کاشی و سرامیک - تضمین کیفیت - تضمین قیمت }}

{{ لطفا جهت مشاوره رایگان با شماره تلفن های درج شده تماس بگیرید }}

بزرگترین فروشگاه پخش کاشی سرامیک در کرج و تهران فروش عمده و جزئی
فروشگاه کاشی و سرامیک باهر با جدیدترین متدهای طراحی
0912-2246515 صفری
02633536100 - 02633535130 - 02633535340 فاکس
ورود به سایت رسمی فروشگاه باهر

09122246515 کاشی سرامیک,قیمت کاشی سرامیک,قیمت کاشی و سرامیک,فروشگاه کاشی باهر,خرید کاشی و سرامیک,قیمت کاشی سرامیک,کاشی تهران,کاشی کرج, فروش کاشی تهران,فروش کاشی کرج,فروشگاه کاشی و سرامیک باهر,www.bahertile.com , کاشی bahertile

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با ورود نسل جدید روشویی‌ها یعنی روشویی سرامیکی به بازار، طرفدارهای آن‌ها به سرعت افزایش یافتند و جزء پرفروش‌ترین روشویی‌های دنیا شدند. دلیل محبوبیت روشویی‌های سرامیکی این است که مزایای بسیار زیادی نسبت به روشویی‌های سنگی، چینی، شیشه‌ای و دیگر روشویی‌ها دارند. ما در مطلب قبلی، تمام موارد مرتبط با روشویی سرامیکی را بررسی کرده‌ایم و اگر شما می‌خواهید درمورد این موارد مهم بدانید، روی لینک روبرو کلیک کنید.—>” مزایا و معایب روشویی سرامیکی ” . اگر هم قصد خرید روشویی سرامیکی داشته باشید، احتمالا برایتان جالب است که با نحوه‌ی ساخت آن آشنا شوید.
فروشگاه باهر این مطلب را برای شما عزیزان آماده کرده است تا ” آموزش ساخت روشویی با سرامیک ” ببینید و با تمام مراحل کار ما آشنا شوید. البته به این نکته توجه کنید که روش توضیح داده شده، فقط مربوط به روش کار فروشگاه باهِر بوده و تولیدی‌های دیگر، مانند ما عمل نمی‌کنند و روش خاص خود را دارند.

 
ساخت روشویی

 
آموزش نحوه ساخت روشویی سرامیکی باهِر

همانطور که در بخش بالا ذکر شد، تمامی مراحل کار مختص فروشگاه باهِر بوده و تولیدی‌های دیگر روند کاری خاص خود را دارند. اولین قدم قبل از ساخت روشویی سرامیکی، این است که طبق مدل و ابعاد مورد نظر مشتریان عزیز، روشویی را با نرم‌افزار طراحی می‌کنیم و پس از تایید نهایی، طرح را به کارگاه تولیدی منتقل می‎‌کنیم.

 
مرحله اول ساخت روشویی با سرامیک

قدم اول، ساخت استراکچر فلزی برای روشویی است. تمامی روشویی سرامیکی‌های ما، روی استراکچر فلزی ساخته می‌شوند که این کار دوام روشویی را بسیار بالا برده و بر عمر مفید آن می‌افزاید.
استراکچر فلزی


مرحله دوم

در قدم بعدی، ما تسمه‌ای فلزی برای نصب روشویی به دیوار آماده می‌کنیم. تسمه‌ی فلزی، کار نصب را بسیار آسان می‌کند. فقط کافی‌ست آن‌را با پیچ و مهره به دیوار متصل کنید، سپس روشویی به آسانی بر روی آن سوار می‌شود.

بیشتر بخوانید !! کیفیت روشویی سرامیکی چطور است ؟
 

در این مرحله، ما وارد ساخت قسمتِ سرامیکیِ روشویی می‌شویم. مسئول این بخش، سرامیک را با دقت کامل برش می‌‌دهد و لبه‌های سرامیک را با ظرافت بسیار، فارسی‌بر می‌کند.

برش سرامیک برای ساخت روشویی
مرحله چهارم تولید روشویی

در قدم چهارم، سرامیک‌های برش خورده و فارسی‌بر شده را با چسب مخصوص و دستساز متخصصان باهِر، به یکدیگر می‌چسبانیم و اسمبل می‌کنیم. چسب‌های ما به طوری ساخته شده‌اند که کاملا در برابر آب مقاومت دارند و به هیچ‌عنوان رطوبت، باعث سست شدن این چسب‌ها نمی‌شود.

سپس وارد مرحله عایق‌کاری روشویی می‌شویم. عایق کاری، به وسیله‌ی مقداری الیاف مخصوص و چسب رزین صورت می‌گیرد.
مراحل پایانی ساخت روشویی با سرامیک

بعد از عایق‌کاری، نوبت به رنگ‌کاری می‌رسد. گروه رنگ‌کاری ما، هر رنگ‌ را متناسب با سرامیک روشویی می‌سازد تا کار به صورت کاملا یک تکه دیده شود.

پس از اتمام کار رنگ لبه‌های روشویی، موارد مانند تمیزکاری انتهای کار و تست کیفیت از روشویی انجام می‌شود. حالا روشویی بسته‌بندی شما و آماده‌ی ارسال است!

 
ساخت روشویی

 

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با تمام مراحل تولید روشویی آشنا کنیم و امیدوار هستیم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. اگر سوالاتی در رابطه با ساخت دارید، در قسمت نظرات کامنت بگذارید تا در اسرع وقت شما را راهنمایی کنیم.

همینطور می‌توانید تمام مراحل ساخت روشویی سرامیکی را که در قالب یک ویدیوی آموزشی آماده کرده‌ایم، مشاهده کنید. جهت مشاهده‌ی این ویدیو، روی تصویر زیر کلیک کنید.

 

  • ۰۱/۰۹/۱۷
  • علی صفری